NADRUKI i HAFT NA ODZIEŻY

SITODRUK | HAFT | FLEX | DTG

 

Minimalne zamówienie 10 sztuk jednej marki: Fruit of the Loom | Adler | Result | Stedman | Promostars lub innych naszych marek tekstylnych

×

Nadruki techniką FLEX I FLOCK

oto 3 ogólne zasady:
- Grubość obrysu powinna być zadeklarowana na 0,001 mm.
- Rozmiar elementu do wycięcia należy ustawić w skali 1:1.
- W pliku nie mogą znajdować się elementy mniejsze niż 1x1 mm (w przypadku folii flock 2x2 mm.)

Aby sprawdzić czy plik jest dobrze przygotowany, należy połączyć wszystkie elementy, usunąć kontur i nadać wypełnienie oraz podłożyć tło (kolor koszulki). Otrzymany widok powinien przedstawiać gotowy wzór.


Akceptujemy formaty plików wektorowych:

 

  .cdr

Plik z wektorowego programu CorelDraw do wersji X5

Teksty koniecznie zamienione na krzywe. Skala 1:1

  .ai

Plik z wektorowego programu Adobe Illustrator do wersji CS6

Teksty koniecznie zamienione na krzywe. Skala 1:1

  .eps

Uniwersalny format postcriptowy (do wersji 8.0).

Teksty koniecznie zamienione na krzywe. Skala 1:1


formaty wektorowe - zapewniają najwyższą jakość drobnych elementów graficznych.


Nadruki techniką SITODRUKU

3 zasady przygotowania plików:
- Grubość obrysu powinna być zadeklarowana na 0,001 mm.
- Rozmiar elementu do wycięcia należy ustawić w skali 1:1.
- Każdy kolor powinien być oddzielenie zgrupowany

Aby sprawdzić czy plik jest dobrze przygotowany, należy połączyć wszystkie elementy, usunąć kontur i nadać wypełnienie oraz podłożyć tło (kolor koszulki). Otrzymany widok powinien przedstawiać gotowy wzór.


Akceptujemy formaty plików wektorowych:

.cdr

Plik z wektorowego programu CorelDraw do wersji X5

Teksty koniecznie zamienione na krzywe. Skala 1:1

.ai

Plik z wektorowego programu Adobe Illustrator do wersji CS6

Teksty koniecznie zamienione na krzywe. Skala 1:1

.eps

Uniwersalny format postcriptowy (do wersji 8.0).

Teksty koniecznie zamienione na krzywe. Skala 1:1


formaty wektorowe - zapewniają najwyższą jakość drobnych elementów graficznych.


Nadruki techniką HAFTU KOMPUTEROWEGO

2 zasady przygotowania plików:
- Grubość obrysu powinna być zadeklarowana na 0,001 mm.
- Rozmiar elementu do wycięcia należy ustawić w skali 1:1.

Aby sprawdzić czy plik jest dobrze przygotowany, należy połączyć wszystkie elementy, usunąć kontur i nadać wypełnienie oraz podłożyć tło (kolor koszulki). Otrzymany widok powinien przedstawiać gotowy wzór.


Akceptujemy formaty plików wektorowych:

.cdr

Plik z wektorowego programu CorelDraw do wersji X5

Teksty koniecznie zamienione na krzywe. Skala 1:1

.ai

Plik z wektorowego programu Adobe Illustrator do wersji CS6

Teksty koniecznie zamienione na krzywe. Skala 1:1

.eps

Uniwersalny format postcriptowy (do wersji 8.0).

Teksty koniecznie zamienione na krzywe. Skala 1:1


formaty wektorowe - zapewniają najwyższą jakość drobnych elementów graficznych.


Nadruki techniką bezpośrednią DTG

kilka prostych zasady przygotowanie plików:
- Praca musi być przygotowana w kolorach RGB
- Wymagana rozdzielczość pliku to 300 dpi w formacie 1:1
- Projekty przygotowane w formacie TIFF nie mogą zawierać dodatkowych warstw.
- W przypadku nie regularnych kształtów, praca powinna być zapisana z przeźroczystym tłem

Akceptujemy formaty plików bitmapowych:

.jpg

JPG - jeden z najpopularniejszych rozszerzeń plików bitmapowych

Kolorystyka RGB, 300dpi, Skala 1:1

.tif

TIFF - generowany najczęściej z programu Adobe Photoshop

Kolorystyka RGB, 300dpi, Skala 1:1


Mapy bitowe - najwygodniejszy sposób przygotowania prac fotograficznych bez elementów wektorowych.


Przyjmujemy prace pocztą e-mail oraz na popularnych nośnikach elektronicznych, w tym na USB i kartach pamięci. E-mail nie powinien przekraczać 100MB.


Programy z których nie należy korzystać w tworzeniu grafiki

                     WORD jeden z najpopularniejszych programów do pisania.
  POWER POINT program do tworzenia prezentacji multimedialnych
                   EXCEL program do tworzenia arkuszy kalkulacyjnych
  AUTO CAD najbardziej profesjonalny program dla architektów
  GIMP darmowy program do tworzenia i obróbki grafiki rastrowej
Nie obsługuje standardu kolorystycznego CMYK