NADRUKI i HAFT NA ODZIEŻY

SITODRUK | HAFT | FLEX | DTG

Przygotowanie plików po technikę: FLEX I FLOCK | SITODRUK | HAFT


Akceptujemy formaty plików wektorowych:

 

 .cdr

CorelDraw do wersji X5

Teksty koniecznie zamienione na krzywe. Skala 1:1

.ai

Adobe Illustrator do wersji CS6

Teksty koniecznie zamienione na krzywe. Skala 1:1

.eps

Uniwersalny format postcriptowy

Teksty koniecznie zamienione na krzywe. Skala 1:1

Aby sprawdzić czy plik jest dobrze przygotowany, należy połączyć wszystkie elementy, usunąć kontur i nadać wypełnienie oraz podłożyć tło (kolor odzież). Otrzymany widok powinien przedstawiać gotowy wzór.
formaty wektorowe - zapewniają najwyższą jakość drobnych elementów graficznych.


Przygotowanie plików po technikę: DTG

Akceptujemy formaty plików bitmapowych:

.jpg

JPG - jeden z najpopularniejszych rozszerzeń plików bitmapowych

Kolorystyka RGB, 300dpi, Skala 1:1

.tiff

TIFF - generowany najczęściej z programu Adobe Photoshop

Kolorystyka RGB, 300dpi, Skala 1:1

kilka prostych zasady przygotowanie plików:
- Praca musi być przygotowana w kolorach RGB
- Wymagana rozdzielczość pliku to 300 dpi w formacie 1:1
- Projekty przygotowane w formacie TIFF nie mogą zawierać dodatkowych warstw.
- W przypadku nie regularnych kształtów, praca powinna być zapisana z przeźroczystym tłem
Mapy bitowe - najwygodniejszy sposób przygotowania prac fotograficznych bez elementów wektorowych.


Przyjmujemy prace pocztą e-mail oraz na popularnych nośnikach elektronicznych, w tym na USB i kartach pamięci. E-mail nie powinien przekraczać 100MB.


Programy z których nie należy korzystać w tworzeniu grafiki:

WORD jeden z najpopularniejszych programów do pisania.
POWER POINT program do tworzenia prezentacji multimedialnych
EXCEL program do tworzenia arkuszy kalkulacyjnych
AUTO CAD najbardziej profesjonalny program dla architektów
GIMP darmowy program do tworzenia i obróbki grafiki rastrowej
Nie obsługuje standardu kolorystycznego CMYK